6329Re: [pro-gen] Backup restore

    Oct 13, 2009
      Peter van der Lee schreef:

      > ...maar nu wil ik echt bacuppen en skipt ie gewoon,
      > terwijl ik toch bij de algemen opties opgegeven heb
      > dat backuppen is toegestaan.
      >
      > Wat is dat nu weer?

      Het probleem nu, is dat ik je misschien niet begrijp... ;-((

      Wat bedoel je met "skipt ie gewoon"?

      Hier in West-Friesland is skip een schip, maar dat zal je niet bedoelen, denk ik.

      Ik neem aan dat er iets wordt overgeslagen. Probeer je iets te backuppen waarvan al een backup gemaakt is?
      En... doe je dat bij het afsluiten van PRO-GEN of doe je dat geforceerd via "PRO-GEN hulpprogramma's" >> "Backup / Restore" >> "Backup huidig"?
      In het eerste geval zou PRO-GEN wel eens iets kunnen overslaan, omdat er sinds de laatste backup van de desbetreffende bestandsset geen data is gewijzigd. Kies dan voor de tweede methode van bovenstaande opsomming.

      Vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, Helpdesk PGGG