6321Re: [pro-gen] Backup restore

    Oct 10, 2009
      Peter van der Lee schreef:

      > Ik heb een extra progen geinstalleerd voor proefjes,
      > maar als ik daar wil backuppen krijg ik de melding
      > "dit is niet de eerste diskette van een backupset".
      > Maar ik heb gewoon een map op mijn harde schijf
      > aangegeven.
      > Wat kan daarvan de oorzaak zijn?

      Ik denk dat je de functie Restore hebt opgeroepen in plaats van Backup.

      Bij Restore gaat PRO-GEN zoeken naar de laatste backup-bestanden om die weer om te zetten in databestanden.

      Denk er ook aan, dat bij de functie Backup en Restore geen mapnamen (directory-names) mogen worden gebruik die langer zijn dan acht tekens.

      Vriendelijke groeten,
      Don Arnoldus, helpdesk PGGG