6262Re: Index

  • Dinant Scholte in 't Hoff
    May 12, 2009
      Hallo Jozef,

      De index die aan het einde van het RTF document door PRO-GEN wordt aangemaakt werkt standaard niet voor Open Office.
      De tekst INDEX kan je het beste eerst verwijderen. Vervolgens moet je handmatig een nieuw Trefwoordenregister toevoegen.
      Dit gaat als volgt:
      Kies in het menu Invoegen voor Inhoudsopgave en registers, Inhoudsopgave en registers...
      In het scherm Index/inhoudsopgave invoegen bij type kiezen voor Trefwoordenregister. De rest kan je naar smaak instellen.
      Bijwerken kan door te rechtsklikken op het trefwoordenregister en vervolgens te kiezen voor Index/inhoudsopgave bijwerken.

      Met vriendelijke groet,
      Dinant Scholte in 't Hoff