6228Re: pro-gen op 64 bits

  • fsteggink
    Mar 8 4:14 PM
      Beste Danny,

      Bedankt voor je reactie. Ik weet niet of je de rest van de thread hebt gelezen, maar ik ben ondertussen van DosBox afgestapt. De combinatie van Qemu/KVM, met FreeDos geïnstalleerd in een disk image werkt goed. Ik ga zo beginnen om een beschrijving te maken hoe dit gedaan kan worden, en dan ga ik dit hier in de Pro-Gen groep vermelden.

      Wat Vista betreft is het nog niet duidelijk of ik dit veel ga gebruiken, dus installatie daar heeft geen hoge prioriteit. Ook het delen van data gaat niet lukken. Ik zou wel de data op een gedeelde plek neerzetten en bestanden gaan kopiëren voor het opstarten en na het afsluiten van Pro-Gen in Linux, maar dat wordt wel erg bewerkelijk.

      Groeten,

      Frank