6211Re: pro-gen op 64 bits

  • bmwjoske
    Mar 3, 2009
      Hoi Frank
      Het probleem dat pro-gen niet opstart in dosbox op een 64 bits linux systeem heb ik ook op het vorige een linux 32bits systeem werkte het wel volledig. Ik denk dat het probleem is dat pro-gen nog een 16bits programma is en dat dat niet meer goed werkt op 64bits systemen daar het daar niet meer ondersteund wordt. En zoals je al opmerkte dit is zeer jammer want het is een van de beste programma's maar de technologie op pc gebied gaat een stuk sneller als de doorontwikkeling van pro-gen.

      groeten Jos Reintjens
    • Show all 26 messages in this topic