      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens
      gerritjanvandruten
      Verzonden: donderdag 8 januari 2009 17:38
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] USB

      Hallo,

      Ik hoor en lees regelmatig dat men vraagt of pro-gen vanaf een USB stick kan
      draaien.
      Ik ben nu iets aan het uitproberen wat tot nu toe een zeer goed resultaat
      geeft.
      Ik gebruik mojopac, http://www.mojopac.com/ Hiermee wordt de stick een user
      en is de stick eigenlijk een pc geworden waarop progen gewoon te installeren
      is.
      De stick is dan een c: schijf geworden en daardoor in elke pc op te starten.
      Men heeft eigenlijk de pc bij zich.
      Mojopac is naar mijn mening een goed oplossing om progen portable bij zich
      te hebben.
      Men zou de stick helemaal kunnen inrichten op gebruik van genealogie.
      Misschien dat de techneuten onder ons er nog meer mee kunnen.

      Hoor graag wat anderen er van vinden en wat hun ervaring ermee is.

      Groet, Gerrit