      From: "abeunder" <andre.beunder@...>
      To: <pro-gen@yahoogroups.com>
      Sent: Tuesday, December 09, 2008 2:29 PM
      Subject: [pro-gen] verwantschap

      Beste Mensen,

      Ik heb een programmatje geinstalleerd, gemaakt door Benno Schulenberg,
      om verwantschap aan te tonen tussen twee personen. Als ik de
      instructies volg kom ik echter niet tot de selectiecriteria:
      Verwantschap. Het programmatje werkt niet. Wie heeft ervaring met deze
      aanvulling en kan mij helpen?

      met vriendelijke groet
      André Beunder
    • Show all 2 messages in this topic