61Re: Vergelijken gegevens

    Dec 4, 2000
      Wim de Greef <wimdegreef@...> schreef:

      > Ik werk in Pro Gen.
      > Stel ik wil mijn bestand vergelijken met een willekeurige Pro Gen gebruiker.
      > Doel is om te kijken of er dezelfde personen in staan.
      > Is dat mogelijk?

      Probleem is natuurlijk om in contact te komen met die 'willekeurige'
      andere PRO-GEN gebruiker.

      Bij inzending van je bestand naar de coördinator van PRO-GEN-eratie,
      de contactdienst van de PRO-GEN Gebruikersgroep, wordt je bestand
      vergeleken met die van andere inzenders. Meer informatie:
      http://home.wxs.nl/~progengg/bestanden/PRO-GEN-eratie.htm

      Iets soortgelijks is mogelijk bij GeneaNet (http://www.geneanet.org),
      zij het dat de gegevens dan in de vorm van een GEDCOM-bestand
      aangeleverd moeten worden.

      Via het BBS-circuit waren/zijn er mogelijkheden met de export in Tiny
      Table, maar of die service ook via Internet werkt, weet ik niet.

      Succes ermee!

      Don Arnoldus
      Helpdesk PRO-GEN Gebruikersgroep
    • Show all 2 messages in this topic