6065Re: [pro-gen] uitvoerprobleem

  • Benno Schulenberg
    Sep 12, 2008
      Hallo Jeanne,

      A. van Rooij schreef:
      > Nogmaals mijn vraag om jullie hulp.
      > Excuus voor mijn ongeduld!

      Het werkt beter als je -- wanneer je een mailtje naar de lijst
      stuurt -- niet een bestaand mailtje "beantwoordt", maar een geheel
      nieuw mailtje aanmaakt, door bijvoorbeeld op het adres van deze
      lijst te klikken.

      > Geachte Leden,Ik heb een uitvoerprobleem bij het maken van een
      > kwartierstaat. De eenvoudige geeft geen problemen, maar bij het
      > maken van de standaard kwartierstaat krijg ik de volgende
      > melding:The NTVDM CPU has encountered an illegal
      > instruction.CS:6cfb IP:fff2 OP:Of 00 00 00 96 Choose "Close' to
      > terminate the application.

      Welk besturingssysteem gebruik je precies?

      Met een beetje googelen vind ik dit:

      http://support.microsoft.com/kb/245184

      CAUSE
      This behavior can occur if you use an incorrect version of the
      Command.com file.

      Maar ook dit:

      http://www.techspot.com/vb/all/windows/t-5039-NTVDM-CPU-illegal-instruction-.html

      I have the same problem and it is caused by spyware and a trojan.

      Dit laatste lijkt me niet onwaarschijnlijk: dat je besturingssysteem
      is geïnfecteerd door een virus. Heb je al een recente virusscanner
      geprobeerd? Is herinstallatie een optie? (En als je niet gebonden
      bent aan Windowsspul, denk dan eens aan Linux.)

      Benno
    • Show all 8 messages in this topic