5983Re: [pro-gen] Er zit geen diskette in station

    Jul 2, 2008
      Peter van der Lee schreef:

      > Ik heb Pro-Gen op een laptop draaien met W98, en dat werkt al tijden
      > Nu krijg ik opeens de melding bij het afsluiten "Er zit geen diskette in
      > station ...." met de mapnaam waar ik normaal gesproken mijn backups neerzet.
      > Weet iemand hoe ik daar weer in orde kan krijgen?
      > De map is er gewoon en ook te accessen.
      >
      > Peter v.d.Lee

      Hallo Peter,

      Dit is helaas een probleem wat in Aanvulling 16 zit en op Windows 95, 98
      en ME optreedt. Op Windows 2000, XP, Vista gaat dat wel goed.

      Voorlopig werkt het wel als je de hoofdmap van de betreffende schijf
      gebruikt.

      Ik ben er mee bezig om dat op te lossen.