5960Re: Pro-Gen op Apple Mac met Boxer

  • vanderschaaff@netscape.net
    May 6 1:35 PM
      Hallo Erik,

      Probleem komt mij niet bekend voor. Ik heb twee testen gedaan:

      1. Installatie van een demo pg3.0b-p15 om Boxer te testen, geen probleem. Ik heb hierbij echter geen licenties ingevoerd.

      2. Kopie van mijn bestaande pg3.0-p13 (oudere) versie vanaf een Linux machine, deze werkte in Boxer prima.

      3. Upgrade van deze p13 naar de p15 (recentste) versie. Deze is in twee stappen uitgevoerd waarna ik Pro Gen normaal kan gebruiken (met geldige licentie overgenomen dus).

      Het probleem zoals jij dat aankaart lijkt mij geen Boxer / DOSbox probleem, schat ik in. Lijkt mij eerder in Pro Gen en de licensering te zitten.

      Groeten,

      Danny

      1a. Re: Pro-Gen op Apple Mac met Boxer
      Posted by: "Erik Groenhuis" e.groenhuis@... domovertus
      Date: Tue May 6, 2008 4:05 am ((PDT))

      As Danny van der Schaaff wrote on 1 May 2008:

      > Hallo,
      >
      > Geen probleem, wel een oplossing, voor de geinteresseerden.
      >
      > Ik heb Pro-Gen op mijn MacBook Pro aan de praat gekregen. Daarbij
      > gebruik ik het pakket Boxer, hetgeen een Mac-vriendelijke versie is
      > van DOSBox.
      >
      > http://boxer.washboardabs.net/

      Geweldig!

      Ik heb dit ook geprobeerd, op mijn iBook 12" G4, maar na het installeren
      van Pro-Gen 3a vanaf CD en het invoeren van mijn persoonlijke gegevens
      weigert Pro-Gen verder te werken en geeft een scherm met de tekst dat
      mijn persoonlijke gegevens waarschijnlijk voor een oudere versie van
      Pro-Gen waren en niet geschikt zijn.

      Had jij dit probleem ook?
      --
      Erik Groenhuis

      Plan your next roadtrip with MapQuest.com: America's #1 Mapping Site.