5959Re: [pro-gen] Pro-Gen op Apple Mac met Boxer

  • Erik Groenhuis
    May 6, 2008
      As Danny van der Schaaff wrote on 1 May 2008:

      > Hallo,
      >
      > Geen probleem, wel een oplossing, voor de geinteresseerden.
      >
      > Ik heb Pro-Gen op mijn MacBook Pro aan de praat gekregen. Daarbij
      > gebruik ik het pakket Boxer, hetgeen een Mac-vriendelijke versie is
      > van DOSBox.
      >
      > http://boxer.washboardabs.net/

      Geweldig!

      Ik heb dit ook geprobeerd, op mijn iBook 12" G4, maar na het installeren
      van Pro-Gen 3a vanaf CD en het invoeren van mijn persoonlijke gegevens
      weigert Pro-Gen verder te werken en geeft een scherm met de tekst dat
      mijn persoonlijke gegevens waarschijnlijk voor een oudere versie van
      Pro-Gen waren en niet geschikt zijn.

      Had jij dit probleem ook?
      --
      Erik Groenhuis