5918Re: plaats van de accolade?

  • wdegans
    Feb 17, 2008
      Paul,

      inderdaad het moet aan deze regels liggen, want een standaard uitvoer
      met paravar gaat wel goed, ik laat veel inspringen en zaken op een
      nieuwe regel beginnen. betekent voor mij nu een compromis vinden in
      die output om toch die accolade goed te krijgen, we zijn er uit,
      tenminste voor dit forum , nu ik zelf nog.
      maar bedankt!
      Walther
      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Paul De Clerck" <paul.declerck@...>
      wrote:

      > Een laatste poging voor dit wel rare geval.
      > Heb je ooit iets aangepast via de Ins-toets bij de uitvoer?
      > Ik bekom met standaard PARVAPAR het volgende:
      > Gehuwd op 35-jarige leeftijd op 19/12/1844 te Geldern, D met Hendrik
      > Willem Hubert Naus, 45 jaar oud, ontvanger van belastingen,
      geboren op
      > 20/6/1799 te Roermond, NL, overleden op 27/5/1858 te Gavere op
      > 58-jarige leeftijd, zoon van Mathias Petrus Naus (Petrus Mathias),
      > koopman, municipaliteitslid van Roermond, en Maria Helena Beckers.
      > {Hij was eerder gehuwd op 33-jarige leeftijd op 20/5/1833 te
      Thorn met
      > Marie Thérèse Berntz, 28 jaar oud, geboren op 26/6/1804 te
      Amsterdam,
      > overleden op 29/4/1834 te Swalmen, Roermond, NL op 29-jarige
      leeftijd,
      > begraven op 1/5/1834 te Swalmen.}
      > Uit dit huwelijk:
      >
      > De standaard uitvoervolgorde van de velden is hier:
      ABCDEFGHIJKLMNOPQ en
      > daar heb ik nergens een , of ; aan toegevoegd, wat invloed heeft op
      een punt
      > aan het einde of een nieuwe lijn na een veld.
      >
      > MVG
      > Paul

    • Show all 15 messages in this topic