5914Re: [pro-gen] Re: plaats van de accolade?

  • Paul De Clerck
    Feb 17, 2008
      Een laatste poging voor dit wel rare geval.
      Heb je ooit iets aangepast via de Ins-toets bij de uitvoer?
      Ik bekom met standaard PARVAPAR het volgende:
      Gehuwd op 35-jarige leeftijd op 19/12/1844 te Geldern, D met Hendrik
      Willem Hubert Naus, 45 jaar oud, ontvanger van belastingen, geboren op
      20/6/1799 te Roermond, NL, overleden op 27/5/1858 te Gavere op
      58-jarige leeftijd, zoon van Mathias Petrus Naus (Petrus Mathias),
      koopman, municipaliteitslid van Roermond, en Maria Helena Beckers.
      {Hij was eerder gehuwd op 33-jarige leeftijd op 20/5/1833 te Thorn met
      Marie Thérèse Berntz, 28 jaar oud, geboren op 26/6/1804 te Amsterdam,
      overleden op 29/4/1834 te Swalmen, Roermond, NL op 29-jarige leeftijd,
      begraven op 1/5/1834 te Swalmen.}
      Uit dit huwelijk:

      De standaard uitvoervolgorde van de velden is hier: ABCDEFGHIJKLMNOPQ en
      daar heb ik nergens een , of ; aan toegevoegd, wat invloed heeft op een punt
      aan het einde of een nieuwe lijn na een veld.

      MVG
      Paul