5905Re: [pro-gen] Re: plaats van de accolade?

  • Benno Schulenberg
    Feb 15, 2008
      wdegans wrote:
      > buiten de genoemde velden is er nog een code veld gevuld en de
      > info met --woonachtig te Culemborg (1773), als ik naar dat
      > info-veld ga en een <end> doe dan sta ik direct achter de laatste
      > ), dan heb ik geen extra karakters of zo denk ik.

      Als je ook na goed kijken niks kunt vinden, markeer en selecteer dan
      Agnita en haar man, exporteer de selectie naar een nieuw bestand
      (met een identieke definitie), maak een backup van dat bestandje,
      en stuur mij die backup. Want ik ben zeer benieuwd hoe het komt
      dat achter Everdingen geen punt staat.

      Benno
    • Show all 15 messages in this topic