      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens wdegans
      Verzonden: vrijdag 15 februari 2008 0:18
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Re: plaats van de accolade?

      Nog even een aanvulling: ik had blijkbaar twee keer die Agnita, buiten de
      genoemde velden is er nog een code veld gevuld en de info met --woonachtig
      te Culemborg (1773), als ik naar dat info-veld ga en een <end> doe dan sta
      ik direct achter de laatste ), dan heb ik geen extra karakters of zo denk
      ik.