5901Re: plaats van de accolade?

  • wdegans
    Feb 14, 2008
      Nog even een aanvulling: ik had blijkbaar twee keer die Agnita, buiten
      de genoemde velden is er nog een code veld gevuld en de info met
      --woonachtig te Culemborg (1773), als ik naar dat info-veld ga en een
      <end> doe dan sta ik direct achter de laatste ), dan heb ik geen extra
      karakters of zo denk ik.

      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "wdegans" <wb.de.gans@...> wrote:

      > Benno,
      >
      > ben denk ouderwets met die hoofdletters!!
      > ga ze wel uitzetten.
      > wat Agnita betreft: een kaler record kan je je bijna niet voorstellen,
      > nl Voornaam, Achternaam en Geslacht, dat zijn de enige gevulde velden.
      >
      > dus geen extra tekst erbij
      >
      > Walther
      > --- In pro-gen@yahoogroups.com, Benno Schulenberg

    • Show all 15 messages in this topic