5893plaats van de accolade?

  • wdegans
    Feb 13, 2008
      bij het uitvoeren van tekst komt het regelmatig voor dat bij info van
      partners (parvapar staat altijd aan bij mij)de accolade aan het einde
      op een nieuwe regel verschijnt, terwijl er ruimte genoeg is om hem
      achter de tekst op de bestaande regel te plaatsen, je krijgt dan zo'n
      raar effect: een nieuwe regel met alleen die "sluit" accolade!
      is dit te beinvloeden of heb ik iets verkeerd ingesteld of wordt dit
      herkend?
      dit komt voor bij RTF en CSS bij mij.

      alvast bedankt.
      Walther uit Zwijndrecht.