5837Re: [pro-gen] Re: vreemde melding bij afsluiten van pro-gen (NA opnieuw installeren dmv CD-r)

  • Alex Mettau
    Jan 2, 2008
      Hallo Jan,

      > Is met deze actie niet enkel de hoofdmap C:\PG30 gecorrigeerd? Naar
      > mijn idee moeten ook alle submappen en sub-submappen deze procedure
      > ondergaan.
      > Ik heb even naar mijn eigen instellingen gekeken, en zag daar dat de
      > mappen zelf (dus niet de inhoud) wel alle het attribuut alleen lezen
      > hebben.
      >
      > Succes en vriendelijke groet,
      > Jan de Boer

      Door de parameter "/s" (= sub) aan het commando toe te voegen, zoals
      aangegeven, werkt het ATTRIB-commando ook op alle onderliggende mappen
      (sub-directories). Ik heb dit nog even zelf uitgeprobeerd op een paar
      test-mapjes met drie niveaus en het werkte prima.

      Overigens, als het commando ATTRIB c:\pg30\*.* /s wordt ingetoetst is dit
      ook direct te zien. Als voor een bestandsnaam een R wordt getoond, heeft het
      commando niet goed gewerkt.

      Met vriendelijke groet,
      Alex Mettau.
    • Show all 3 messages in this topic