      From: Paul De Clerck
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Monday, October 01, 2007 7:07 PM
      Subject: Re: [pro-gen] help

      Beste,

      Waarschijnlijk heb je na de upgrade van PRO-GEN, die meer dan 32.000 records
      mogelijk maakte, nu zelfs door mij getest tot boven 2.000.000, ben je
      waarschijnlijk blijven werken met een reeds bestaande definitie.
      Als de meer dan 32.000 records wil invoeren zou je mlisshcien moeten
      exporteren naar een "moderne" definitie, dus eentje dat met de nieuwste
      versie is meegeleverd, zoals PG30-2.DEF.
      In het hoofdmenu staat onderaan te lezen welk bestand, de omschrijving, de
      inhoud en ook de opmaakdefinitie. Kijk eens of dit geen oudere definitie is
      van PG23C of zo.

      Met vriendelijke genealogische groet
      Paul De Clerck, Heverlee
      paul.declerck<ad>scarlet.be