      From: lorette van waesberghe
      To: pro-gen mail
      Sent: Monday, October 01, 2007 6:18 PM
      Subject: [pro-gen] help

      Beste pro-genners,

      Ik krijg een ' onbekend ' fenomeen:
      Bij mijn grootste bestand (+ 32.000 namen ) blokkeert pro-gen.
      DWZ : als ik een naam of item wil toevoegen, en bevestig met esc. dan sluit pro-gen vanzelf af, kan ik het programma terug opstarten, nieuwe index aanmaken enz..
      Ik kan geen enkele naam meer toevoegen.

      Tot mijn verbazing doet hij dit niet bij een ander bestand, daar blijkt alles wél normaal ( minder namen ) Enkel dit bestand loopt fout.

      ??? wat is er fout?? wat deed ik fout??

      Help, help , help.
      Dank bij voorbaat.
      Van Waesberghe L