5646RE: [pro-gen] uitvoer met CSS

  • Gert Aelbers
    Sep 1, 2007
      Beste Vic,

      In plaats van de huidige HTML-tekst op je homepage:

      <center>
      <A href="1208_2F3.htm"> parenteel Johannes van Lijf (1675) met privacy
      bescherming</A></center>

      wordt het:

      <center>
      <A href="directorynaam/1208_2F3.htm"> parenteel Johannes van Lijf (1675) met
      privacy bescherming</A></center>

      met vriendelijke groeten,
      Gert Aelbers.

      Geïnteresseerd in de familienamen: Aelbers, Doesburg, den Dubbelden, Mulder,
      L├╝nnemann, Okkerse, de Kruijf, de Haas, Middelweerd, Schippers, De Hart,
      Kuipers, Kulsdom, Meuwse.

      Gegevens op: http://home.casema.nl/gert.aelbers/