5526Re: [pro-gen] Pre-historie ?

  • Bob Joosten
    May 29, 2007
      Dag Evelien, Jaak, Frans...

      Hartelijk dank voor de suggesties... ik probeer het eens met Win98SE op
      de laptop.

      Misschien in de marge hiervan nog een ander vraagje : ik heb hier een
      nieuwe pc met Vista en dat wil ook maar niet werken zoals het moet. De
      pc gaat op de gekste momenten hangen en dan kun je het programma alleen
      via het rode kruisje rechtsboven in het venster afsluiten. Nadien krijg
      ik dan een herindexering, moet opnieuw sorteren op naam, mijn vertrouwde
      lijstindeling kiezen, enz.

      Heeft iemand iets soortgelijks aan de hand (gehad) ? Ik heb inmiddels al
      zowat alle beveiligingen (WinDefender, BullGuard enz.) uitgeschakeld,
      de PG30-directory in al die programma's bij de niet te checken mappen
      geplaatst enz., maar niets blijkt te helpen. Ik was na deïnstallatie van
      BullGuard een tijdje verlost van deze problemen tot ik Patch14 via de
      SUPP directory over de testversie installeerde. Sindsdien is het weer
      droefenis alom.

      Iemand een idee ?

      Vriendelijke groet

      Bob (die momenteel met en door PG in een dalletje zit ;-))