      From: Frans Roelvink
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Tuesday, May 29, 2007 10:29 PM
      Subject: RE: [pro-gen] Pre-historie ?

      Hallo Bob en Ivo,

      Ik heb wel eens gelezen, dat Windows 98, Second Edition de beste was.

      Even Googelen en je hebt zo een groot aantal sites waar nog het een en ander
      is te downloaden.

      En als het gaat over MS Dos, ik heb ergens nog wel floppies liggen van
      versie 6.22.

      Helaas zijn de huidige computers niet meer voorzien van diskdrives.

      Groetjes

      Frans Roelvink

      _____