5520Pre-historie ?

  • Bob Joosten
    May 29, 2007
      Misschien een vraagje over de pre-historie van Pro-Gen...

      Ik zou Pro-Gen willen installeren op een wat oudere laptop met Windows
      Milennium. Dat lukt wel, maar Pro-Gen is verschrikkelijk traag, vooral
      bij het wegschrijven van gegevens.

      Weet iemand nog
      1. hoe de instellingen van het geheugenbeheer moeten zijn om Pro-Gen
      optimaal te laten draaien ?
      2. Ik merk dat er in de root geen Autoexec.bat, noch Config.sys
      voorkomt. Ik meen me te herinneren dat die in vroegere Windowsversies
      wel nodig waren. Wat moeten die bestandjes bevatten ?

      Hartelijk dank en vriendelijke groet,

      Bob Joosten

      bob.joosten@...
    • Show all 16 messages in this topic