5519Re: [pro-gen] Getuigen

  • Rob Fransen
    May 27, 2007
      In PRO-GEN-eralia van maart 2005 schreef Frans Manche een artikel met de
      titel "De nummers van de akten zichtbaar maken in het Relatieschema".
      Dit artikel geeft een aardig inzicht hoe het onderste deel van een
      Relatieschema naar eigen inzicht kan worden aangepast.
      In jouw geval dus om getuigen bij een huwelijk zichtbaar te maken.

      Rob Fransen
      PGGG - Helpdesk