5440html uitvoer / namen van de kinderen of alleen het aantal?

  • hanniestap
    Apr 1, 2007
      Hallo iedereen,

      Mijn html-uitvoer heb ik als volgt gemaakt:

      -Uitvoer gegevens personen
      -Bij Instellingen:
      Tekstuitvoer & diversen
      Standaard personenuitvoer met UGPC (PER-JM)
      -Bij Opgeslagen instellingen:
      Pers-uitvoer met terugverwijzingen (t.b.v. HTML) met UGPC
      -Uitvoer gesplitst per echtpaar

      Wanneer ik nu een echtpaar met kinderen op het scherm krijg, zie ik
      soms de namen van de kinderen staan, soms staat er `Uit dit huwelijk:
      … kinderen'.
      Bij de man staan bv de namen van de kinderen, bij de vrouw staat dan
      alleen maar het aantal kinderen. Het kan ook zijn dat er bij de vrouw
      namen staan en bij de man alleen het aantal kinderen (in andere
      situaties)
      Wanneer ik binnen een gezin door wil klikken via de kinderen, moet ik
      soms eerst op partner (van het betreffende kind) klikken om de namen
      van hun kinderen zichtbaar te krijgen.
      Ik zie geen logica in het geheel, niet iets van: in deze situatie zie
      je de kinderen, in die situatie niet. Het lijkt volkomen willekeurig.

      Weet iemand, of en hoe ik dit kan wijzigen? Ik zou graag in alle
      situaties de namen van de kinderen willen zien.

      Bij voorbaat dank voor jullie inzet en tijd,
      Hannie Stap
    • Show all 2 messages in this topic