5122Re: het einde

  • rwzaaijer
    Dec 8, 2006
      Beste mensen;

      Verrast kennis genomen van al de reacties.
      De griekse sofist Protagoras zei het al: "Over iedere zaak kunnen twee
      elkaar tegensprekende meningen worden verdedigd."
      Ik geef enkele citaten uit de reacties:
      De eerste van mij zelf: "van mijn tot voor kort voortreffelijke
      ProGen." Waarvan acte.

      Citaat: "en probeer daarbij
      alle gebruikers zo goed mogelijk te ondersteunen. De meesten weten dat
      gelukkig nog wel te waarderen."
      Zoals ik (RZ) b.v.

      Jammer dat sommigen op de agressieve toer gaan en feiten verdraaien.

      Citaat: "maar om nu zo bot te reageren dat het nu het einde van
      pro-gen is"
      Dat heb ik dus NIET gezegd.

      Citaat: "iemand het nodig vindt om te
      schoppen,"

      Citaat: "Nou, nou, nou... ik heb hier maar één antwoord op : pure
      bullshit !"v

      Citaat: Dan hadden we namelijk geweten aan welke kwaal de
      "overledene" leed. Heb ik NIET gezegd.

      Citaat: "De claim op een Windows-versie."
      Ik heb niet gesproken over een claim, dat zou n.l. betekenen dat ik
      voor het zelfde geld een Win versie zou vragen. Onzin natuurlijk.

      Citaat: "En dan nog een
      gewetensvraag: hoeveel geld heeft Rob over voor een goed draaiende
      PRO-GEN-4-Windows? "
      Antwoord: Zeker € 120 en meer, voor een goed programma dus.

      Citaat: ´Ik daag Rob uit openlijk in dit forum een Windows-programma
      te noemen dat de
      competitie met PRO-GEN wèl aankan. "
      Ik voel er, met alle respect overigens' niets voor om een welles,
      nietes spelletje te spelen. Ik draai momenteel met een gratis NL
      programma, dat toch al heel veel van PG in zich heeft. Ook zelf
      aanpassen.
      Ik noem het niet hier, want ik wil pertinent geen PG gebruikers
      aanzetten om overstag te gaan. Een mailtje naar mijn privé adres zal
      wel de naam geven.

      Citaat van mijzelf: "Maar m.n. het uitblijven op
      uitzicht op een Windows versie is voor mij niet te verteren."
      Dus de hoofdreden en geen klagen over de mogelijkheden van het huidige PG.

      Citaat van mijzelf "en ik had meer verwacht."
      Dit had ik NIET moeten zeggen. Mijn verontschuldigingen hiervoor.
      PG heeft me alles gegeven wat mogelijk was en ik wil zeker met u allen
      mijn waardering uitspreken voor de geweldige ondersteuning door de
      "Makers."
      Laat ik het laten bij het volgende.
      Het was niet mijn bedoeling om enige onvrede over het huidige PG uit
      te spreken.
      Wat ik vind van het gemis aan Windows, hoeft uw gemis niet te zijn.
      Houden zo.
      Indien u tevreden bent: "Vooral zo doorgaan. "Alweer een citaat.!

      Het gaat u allen goed en veel plezier met uw hobby.
    • Show all 22 messages in this topic