      From: Rob Zaaijer
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Friday, December 08, 2006 5:20 PM
      Subject: [pro-gen] het einde

      Met droefenis in mijn hart moet ik u mededelen dat ik afscheid heb
      genomen van mijn tot voor kort voortreffelijke ProGen.
      Datgene dat ik altijd gevreesd heb /dreigt/ nu ook met PG te gebeuren.
      Het leven vloeit er langzaam uit. Helaas had ik deze ervaring ook met
      andere programma's in het verleden ook. Maar m.n. het uitblijven op
      uitzicht op een Windows versie is voor mij niet te verteren. Dat kan
      echt niet. In mijn hart vrees ik ook dat dat nog lang duurt of zelfs
      helemaal niet gebeurt. Ik weet dat de "makers" het druk hebben, maar het
      is wel een betaald programma en ik had meer verwacht.

      --
      Met vriendelijke groeten.
      Rob Zaaijer.