      From: Frans Roelvink
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, September 03, 2006 7:23 AM
      Subject: RE: [pro-gen] Re: van Berckel te Oisterwijk-Den Bosch

      Hallo Walter

      Er is geen sprake van vreemd taalgebruik.

      Net als Kobbe viel het mij op, dat jouw reactie op zijn vraag, gesteld in de
      E-mail Group van Noord Brabant genealogie, terecht kwam in de E-mail Group
      over het stamboomprogramma Pro-Gen.

      Kennelijk heb jij dat niet in de gaten gehad.

      Het onderwerp Van Berckel is dus in de E-mail Group over Pro-Gen eigenlijk
      off-topic.

      Groetjes
      Frans

      PS Heb jij mijn reactie in de E-mail Group van Noord Brabant genealogie ook
      gelezen?