      Van: pro-gen@yahoogroups.com [mailto:pro-gen@yahoogroups.com] Namens Don
      Arnoldus
      Verzonden: zondag 2 juli 2006 17:28
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Nieuw proefje, laat u verrassen... (met link)

      Beste mensen,

      Op mijn 'test-site' heb ik een nieuw proefje gezet. Het is test 31, helemaal
      onderaan.
      E.e.a. is geïnspireerd op het besprokene j.l. zaterdag. Graag commentaar.

      http://www.xs4all <http://www.xs4all.nl/~donaldus/pg30/html/index.html>
      nl/~donaldus/pg30/html/index.html

      Mijn reguliere e-mailadres is niet bereikbaar (het 'stuitert'). Hopelijk is
      dat morgen weer verholpen als mijn ISP weer werkt.

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL
      Bezoek mijn websites via http://www.don <http://www.don.arnoldus.nl/>
      arnoldus.nl/
      » Genealogie in Noord-Holland
      » SWINX - Zoeklijst Nederlandse Familienamen
      » Homepage van de familie Arnoldus
      Visit my websites via http://www.don <http://www.don.arnoldus.nl/>
      arnoldus.nl/