4788Nieuw proefje, laat u verrassen... (met link)

    Jul 2, 2006
      Beste mensen,

      Op mijn 'test-site' heb ik een nieuw proefje gezet. Het is test 31, helemaal onderaan.
      E.e.a. is geïnspireerd op het besprokene j.l. zaterdag. Graag commentaar.

      http://www.xs4all.nl/~donaldus/pg30/html/index.html

      Mijn reguliere e-mailadres is niet bereikbaar (het 'stuitert'). Hopelijk is dat morgen weer verholpen als mijn ISP weer werkt.

      Vriendelijke groeten / Best wishes
      Don Arnoldus, Oudkarspel, Noord-Holland, NL