4555pg-cat

  • Jozef Van de Ven
    Apr 1, 2006

      Ik heb na het aanmaken van een eigen persoonslijst vergeten de extentie "lst
      in te geven.
      Nu krijg ik telkens de foutmelding "Input past end of file in module PG-CAT
      at address 22D1:0975 Hit any key to return to system"
      Hierna wordt Prgen gesloten.
      Ik kan niet meer in de menu "persoonslijsten aanpassen en/of vernieuwen" om
      dit aan te passen, krijg dan telkens terug de foutmelding.
      Ik heb zelfs dit bestand verwijderd via verkenner en ook al 'Compileer alle
      VTX" maar helpt ook niet.
      Wie weet de oplossing, opnieuw installeren of is er een andere mogelijkheid?

      Mvg,
      Van de Ven Jos