4460Re: O.T. Pro gen en phpgedview

  • franshuits2000
    Mar 1, 2006
      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Carel Pegel" <carel@...> wrote:

      > Ik wil voor mijn website phpgedview gaan gebruiken maar dit lukt
      niet.
      > Ik heb het programma geupload naar mijn server maar verder kan ik
      > niets doen.
      > Ik heb bij de server een batabase van mysql.
      >
      > Wat doe ik fout.
      >
      > Als genealogie prog gebruik ik nog steeds progen.
      >
      > Wie kan mij helpen om phpgedview werkend te krijgen.
      >
      > Je mag mijn mailen buiten deze group om.
      >
      > alvast bedankt.
      > Met vriendelijk Groet
      >
      > Carel Pegel

      Carel,

      ik hoop dat je PHPGedview aan de praat krijgt. Aan Pro-Gen zal het
      niet liggen. Ik heb een half jaar geleden met PHPGedview zitten
      werken. Ik was er echter niet helemaal tevreden over. Ik ben verder
      gaan zoeken en werk sindsdien met TNG. Zie ook de reactie van Daniel
      Aelbracht in dit forum. Jammer dat Daniel alles achter slot en
      grendel heeft staan, waardoor je nog geen inzicht in TNG krijgt
      (tenzij je een registratie aanvraagt voor zijn website "
      www.geneamoorsel.be/TNG/"). Op mijn website heb je vrije toegang om
      het programma te bekijken (wel afgeschermd i.v.m. privacy-regels.)
      Op mijn website staat ook een bezoekersgebruikshandleiding met vele
      tientallen afbeeldingen, waardoor je alle mogelijkheden die het
      programma biedt, te zien krijgt. Het aanmaken van een gedcom-file in
      Pro-Gen kost je enkele minuten. Het importeren van de gegevens in TNG
      kost je ook maar enkele minuten. Ik onderhou 5 verschillende
      stambomen, die ik in Pro-Gen tesamen in één bestand heb. TNG berekent
      tijdens de import de afzonderlijke stamboomlijnen. Hierdoor kun je
      zonder problemen de toegang per afzonderlijke stamboom regelen.
      M.a.w. alleen toegang verlenen tot de stamboom waar de persoon zelf
      in thuis hoort.
      Een gebruikershandleiding voor de webbeheerder is nog niet klaar.
      Maar ik kan je desgewenst helpen.
      TNG kost $ 29,95 (circa € 25,-) en is zijn geld méér dan waard.

      Met vriendelijke groet,

      Frans Huits
      stamboomonderzoeker en webmaster van
      http://dit-is-onze-stamboom.nl

      stambomen Brouns - Huits - van de Kamp - van de Kemp -van Schuur
    • Show all 8 messages in this topic