430Re: [pro-gen] index op grafische kwartierstaat in Word 2000

  • Rob Fransen
    Feb 4, 2001
      Dankjewel Paul,

      ......omdat je me wilt helpen, echter..........
      Ik ken pagina 119 van de Documentatie uit mijn hoofd. Dus dat kan ik nog wel
      volgen.
      Na de regel:
      "Nadat u alles naar wens heeft ingesteld kiest u voor "OK"
      Het programma vraagt tenslotte "Wilt u de opmaakprofielen in de index
      vervangen?"
      Nou....... als ik op "OK" druk dan sluit Word subiet dit menu en komt deze
      vraag helemaal niet in beeld. Onmiddellijk komt de genoemde mededeling:
      "Fout! Geen indexgegevens gevonden". Dan helpt het nalezen van pagina 119
      ook niet :-((
      Ik weet niet of het te maken heeft met de paginanummering. Als ik
      paginanummers invoegen heb gedaan, staat op elke bladzijde toch gewoon
      paginanummer 1.
      Ik duik dan maar weer naar help en/of tientallen boeken over Word. Nee...
      voor mij is Word niet zo Perfect ;-))

      met vr. gr.
      Rob Fransen

    • Show all 4 messages in this topic