4140Re: [pro-gen] nog wat gedachten over het Windows interface debat

  • Frans Roelvink
    Nov 26, 2005
      Hallo Don,

      Ook voor mij voldoet Pro-Gen niet meer voor de volle 100%.
      Gisteren was ik in Utrecht op de HCC-dagen in de stand van de HCC
      Gebruikersgroep Genealogie.
      Op slechts 1 van de aanwezige computers was nog Pro-Gen geinstalleerd. Op de
      overigen met name Gens Data Pro en Aldfaer. Ook Haza-21 was niet aanwezig.
      Op de site van de HCC Gebruikersgroep Genealogie wordt een overzicht gegeven
      van gebruikte software.
      Pro-Gen wordt niet (meer) genoemd.
      Het zijn aanwijzingen, dat Pro-Gen bezig is haar plaats in de markt te
      verliezen. Een marktpositie, die misschien zal worden overgenomen door
      Aldfaer of Gens Data Pro.
      Dat gegeven zouden aanleiding moeten geven om wat aan die positie op de
      markt te gaan doen.
      Daarom voldoet Pro-Gen voor mij niet meer voor de 100%.

      Een andere reden voor mij persoonlijk is, dat allerlei nuttige toepassingen
      eigenlijk gewoon standaard tot het pakket zouden moeten horen. Maar daar heb
      ik vaker over geklaagd.

      Groetjes

      Frans