4136Re: [pro-gen] nog wat gedachten over het Windows interface debat

  • Jolanda Guijt
    Nov 26, 2005
      Voor mij voldoet Pro-Gen voor 100%.
      Maar ik ben géén lid van de PGGG vereniging. Misschien later, maar nu heb ik
      daar geen tijd en geen geld voor. Ik heb nu 3 kinderen op de middelbare
      school, en het geld gaat hier harder weg dan het binnenkomt.

      Ik wil hier mee zeggen, dat het teruglopen van het aantal leden níet hoeft
      te betekenen dat men ontevreden is over pro-gen. Iedereen moet toch
      uitkijken waar z'n geld blijft? En met die onzekere toekomst met de
      zorgverzekering, de loopbaanregeling of hoe het heten mag, kan ik me goed
      voorstellen dat mensen even pas op de plaats maken.

      Groetjes, Jolanda Guijt
    • Show all 25 messages in this topic