4122RE: [pro-gen] nog wat gedachten over het Windows interface debat

  • Evelien van Ruitenbeek
    Nov 26, 2005
      Hallo Allemaal,

      Schieten we met deze discussie niet een beetje door?
      De makers zijn bezig met de windowsversie en uiteraard kost dit
      behoorlijk veel tijd.
      Want uit de verhalen heb ik begrepen dat er eigenlijk een heel nieuw
      programma moet worden geschreven.

      Ik heb nu diverse windows-programma's geprobeerd en heb ook GensData
      Pro in mijn bezit.
      Maar nog steeds doet PRO-GEN alles onder Windows XP wat ik nodig heb
      voor het beheer van mijn data.
      Wel heb ik met belangstelling de discussie gevolgd over CSS Sheets.

      Windows Vista komt pas volgend jaar uit en net zoals alle vorige
      versies van Windows, schaf ik de nieuwste versie pas na een half jaar
      of een jaar aan. Dan zijn de kinderziekten er een beetje uit.
      Dus voorlopig kan ik nog voort met de huidige DOS-versie.

      Het is natuurlijk niet zo leuk dat het ledenaantal van de PGGG licht
      aan het teruglopen is.
      Maar hoeveel verenigingen hebben daar op dit moment last van? Een
      heleboel!
      Ik denk dat het bestuur van de PGGG moet gaan onderzoeken hoe zij weer
      leden kunnen aantrekken.
      Natuurlijk doen zij hun best het grote gat op te vullen, dat Frans
      Manche achterliet bij zijn plotseling overlijden.
      Maar ook is vernieuwing bij de PGGG hard nodig.
      Ik was niet aanwezig bij de ALV en heb dus geen idee wat de plannen
      voor 2006 zijn.
      Maar als ik dan lees dat "er op dit moment geen plannen zijn die een
      groot beroep op onze
      financiële situatie vereisen".......dan lees ik eigenlijk: we gaan
      door zoals we gewend zijn.
      Maar ik geloof ook, dat als de windows-versie er uiteindelijk is, het
      ledenaantal weer snel zal groeien.

      Wat mij betreft blijf ik geduldig en met spanning wachten op de
      volgende versie van PRO-GEN.
      En mochten de makers besluiten hulp te zoeken (wat ik niet geloof),
      dan ben ik de eerste die aandelen zal kopen.
      Mijn Ajax-aandelen verkoop ik dan wel:-)

      Groetjes,
      Evelien