3543RE: [pro-gen] Re: Windows interface?

  • Evelien van Ruitenbeek
    May 1, 2005
      Dag Allemaal,

      Ook ik ben al 12 jaar tevreden met Pro-Gen in Dos-versie.
      Waar ik echter nog meer tevreden over ben, is de mentaliteit van de Johan en
      Dinant.
      De kwaliteit van hun programma komt op de eerste plaats en niet een mooie
      interface.
      Pro-Gen werkt nog steeds perfect in Windows XP.
      En zolang dat het geval is, nemen de makers wat mij betreft alle tijd om een
      Windows-versie uit te brengen van dezelfde kwaliteit en mogelijkheden als de
      Dos-versie.
      Waarschijnlijk zal deze versie zelfs nog beter worden wanneer alle
      mogelijkheden benut worden die Windows biedt:-)

      Groeten,
      Evelien van Ruitenbeek