3476Re: [pro-gen] out of string

  • Johannes Sijbom
    Apr 5 2:27 PM
      Johan Mulderij wrote:

      > gebruikte
      > maar
      >

      > Hallo Johannes,
      >
      > Met deze bestandsgrootte is het hoogste persoonnummer groter dan 95000.
      > Waarschijnlijk ligt het hoogste persoonnummer in de buurt van de 190000.
      >
      > Exporteer het bestand eens naar een nieuw bestand en vul dan bij de
      > vraag 'Oude recordnummers handhaven ?' NEE in.
      > Krijg je bij uitvoer vanuit dat nieuwe bestand ook nog die foutmelding?
      > Johan Mulderij

      Beste Johan

      Helaas, ook dat helpt niet. Het hoogste persoonsnummer is overigens
      96132. Ik heb in het verleden wel gegevens geïmporteerd, en vervolgens
      dubbele personen weer gewist, maar het hoogste nummer is nooit boven de
      100.000 geweest. In het nieuwe export bestand zijn de bestanden PER, REL
      en MEM even groot als in het oude bestand.

      Ik heb wel eigen velden toegevoegd aan mijn bestand, om specifieke
      gegevens in kwijt te kunnen. Ik heb daarom het bestand ook geexporteerd
      naar een standaard bestandsdefinitie, waardoor de gegevens in de extra
      velden niet meegenomen werden. Deze bestanden zijn nu een stuk kleiner.
      PER is nu nog 30MB, REL is 7MB en MEM blijft 16MB. Maar ook nu krijg ik
      helaas weer de foutmelding.

      --
      Hartelijke groeten

      Johannes Sijbom