3475Re: [pro-gen] out of string

    Apr 5, 2005
      Johannes Sijbom wrote:

> [...]
      >>> 655360 bytes available to MS-DOS

      > Beste Johan
      >
      > Het bestand dat ik gebruik bevat zo'n 95.000 personen. Het PER-bestand
      > is circa 57MB groot, het REL-bestand is circa 23MB groot en het
      > MEM-bestand is circa 16MB groot. De vorige keer dat ik VOORBLD gebruikte
      > strandde deze, nu gaat dit wel goed. Ik gebruik PRO-GEN 3.0b met
      > aanvulling 9. Zeer onlangs heb ik inderdaad parvapar geïnstalleerd, maar
      > daarvoor ging het echter al mis.

      Hallo Johannes,

      Met deze bestandsgrootte is het hoogste persoonnummer groter dan 95000.
      Waarschijnlijk ligt het hoogste persoonnummer in de buurt van de 190000.

      Exporteer het bestand eens naar een nieuw bestand en vul dan bij de
      vraag 'Oude recordnummers handhaven ?' NEE in.
      Krijg je bij uitvoer vanuit dat nieuwe bestand ook nog die foutmelding?