3471Re: [pro-gen] out of string

    Apr 4, 2005
      Johannes Sijbom wrote:

      > Beste Johan
      >
      > Blijkbaar zit het toch in "mijn" geheugen. Ik heb het volgende:
      > 655360 bytes total conventional memory
      > 655360 bytes available to MS-DOS
      > 594992 largest executable program size
      > 1048576 bytes total contiguous extended memory
      > 0 bytes available contiguous extended memory
      > 941056 bytes available XMS memory
      > MS-DOS resident in High Memory Area
      >
      > De "*Eenvoudige parenteel/genealogie-uitvoer" liep ook stuk. Vervolgens
      > heb ik in het bestand config.nt de regel EMM = RAM toegevoegd, maar ook
> [...]

      Hallo Johannes,

      In het PRO-GEN.PIF bestand staat standaard 4 MB EMS geheugen ingesteld,
      maar dat komt alleen beschikbaar als Windows XP in staat is EMS geheugen
      te maken. Als er in XP geen EMS geheugen beschikbaar is, dan kan je dat
      helaas niet zomaar aanzetten.

      Hoe groot is het bestand dat je gebruikt?
      Gaat diezelfde uitvoer met het VOORBLD wel goed?
      Gebruik je de standaard PRO-GEN 3.0b met aanvulling 9, of heb je ook nog
      tekstuitvoer-uitbreidingen zoals parvapar geinstalleerd?