3338RE: [pro-gen] CHAF versie 2.8

  • Victor Pollé
    Mar 2, 2005
      Jeanne van Rooij,

      Ik denk niet dat je advies juist is.

      Alle PRO-GEN updates en zaken als EXTA en CHAF laat ik in de map
      C:\PG30\SUPP staan. Nodig is dat natuurlijk niet.

      Wat ik binnen haal zijn .LZH bestanden. Nadat PRO-GEN zo'n bestand
      geïnstalleerd heeft komt in de map een .INI bestand met dezelfde
      (voor)naam te staan [sorteer op NAAM en ze staan onder elkaar].

      Op die manier kan ik zien wat ik gedownload heb en wanneer [sorteer
      op DATUM en de laatst geïmporteerde staat bovenaan].

      PRO-GEN negeert een .LZH bestand als er in de map SUPP ook een .INI
      bestand staat met dezelfde (voor)naam.

      Ik heb CHAF28.LZH zonder problemen geïnstalleerd. En het werkt ook.

      Met vriendelijke groet,

      Victor Pollé

      > Henk,
      >
      > Heb je eerst de oude versie uit je supp map gehaald. Dat moet je
      > namelijk wel doen anders herkent ProGen het niet als een nieuw
      > programma
      >
      > Groeten
      > Jeanne van Rooij
      >
      > website genealogie; www.vrooij.com