3332Re: verwijderen van de puntjes

  • wnelis
    Mar 1, 2005
      Goedendag,

      > Elke uitbreiding in CHAF, hoe klein ook is welkom.
      > Ik gebruik chaf regelmatig om aanpassingen te doen.

      > Het antwoord op deze vraag is al gegeven. Als aanvulling: ik zou
      > programma chaf kunnen aanpassen zodanig dat als een deeltekst wordt
      > vervangen er de keuze is tussen het vervangen van het eerste
      > voorkomen of het vervangen van alle voorkomens van die deeltekst.

      Er is een nieuwe versie van change_field (alias chaf) gemaakt, waarin
      bij het vervangen van een deeltekst de mogelijkheid is toegevoegd om
      (a) alleen het eerste voorkomen van de deeltekst te vervangen of (b)
      alle voorkomens van de deeltekst in het veld te vervangen.

      Het eerste menu is iets aangepast om aan te geven dat ook slechts een
      deel van een veld vervangen zou kunnen worden. Tevens is een extra
      beveiligingetje aangebracht: chaf zal niet meer pogen om bij het
      kopieren van het veld persoon record naar een ander veld het veld
      persoon record te wissen.

      De nieuwe versie is via e-mail op te halen. Stuur een e-mail naar
      nelis@..., met als onderwerp "PRO-GEN 3.0b chaf28" (zonder de
      aanhalingstekens). De nieuwe versie wordt dan door een robotje
      opgestuurd.

      Met vriendelijke groet,
      Wim Nelis.
    • Show all 19 messages in this topic