3192Re: nieuwe printer problemen

  • J. de Boer
    Feb 2, 2005
      --- In pro-gen@yahoogroups.com, "Leonard" <l.p.v.kessel@h...> wrote:

      > Hallo,
      >
      > ik heb de printer Canon IP4000 gekocht; deze staat nog niet in de
      > lijst van 'alternatieve' printer in Pro-Gen.
      >
      > Vraag 1: welke printer moet ik dan kiezen als 'default' printer
      >
      > Als alternatief kies ik om ProGen te starten met de Windows
      printer,
      > maar:
      > Vraag 2: waarom krijg ik de (Windows)mededeling, via pgwinpr.exe,
      dat
      > er geen printer is aangesloten terwijl dat WEL het geval is?
      >
      > met vr. groet
      > Leonard van Kessel, Ter Aar

      Gewoon uitgaan van dat de nieuwe printer de standaardprinter is onder
      Windows. Voor het printen van uitvoer zoals RTF-bestanden gaat het
      dan automatisch goed, en voor rechtstreeks printen vanuit ProGen
      start je ProGen op d.m.v. de alternatieve snelkoppeling die bij een
      correcte installatie van ProGen op het bureaublad staat: "ProGen via
      Windows printer". Ik weet uit eigen ervaring dat dit hoegenaamd geen
      probleem geeft.

      Met vriendelijke groet,
      Jan de Boer
    • Show all 5 messages in this topic