      From: Rob Fransen (pggg)
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Sunday, January 02, 2005 9:41 PM
      Subject: Re: [pro-gen] Index

      De tekst { PAGEREF BM0_1259_000033} is een zogenaamde veldcode die moet
      bewerkstelligen dat een index kan worden vervaardigd. Deze wordt niet
      afgedrukt zoals bemerkt. Als het wel op het beeldscherm wordt getoond klik
      je in de menubalk op "Extra", vervolgens op "Opties". Kies tabblad
      "Weergave", ga naar "Niet afdrukbare tekens" en haal daar het vinkje weg bij
      "Verborgen tekst". Kijk meteen even of er een regel hoger geen vinkje staat
      bij "Veldcodes".

      Rob Fransen