      Van: André Beunder & Mariëlle van der Velden en Kinders
      [mailto:andre.marielle@...]
      Verzonden: zondag 2 januari 2005 13:15
      Aan: pro-gen@yahoogroups.com
      Onderwerp: [pro-gen] Index

      Collega's,

      Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.

      Wanneer ik een genealogie via Word wil laten verschijnen op m'n scherm
      dan
      krijg ik ten eerste geen index te zien en ten tweede staan bij de
      verwijzingen naar bladzijden niet de paginanummers vermeld maar code's
      zoals
      (zie II op blz.{ PAGEREF BM0_1259_000033}).
      Als ik het bestand afdruk of bekijk via het submenu afdrukvoorbeeld
      krijg ik
      wel goede verwijzingen en de index te zien.
      Hoe kan ik bovenstaande ook te zien krijgen als ik het Word bestand
      open?

      Met vriendelijke groet
      André Beunder