      From: Daniel Aelbrecht
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, December 02, 2004 5:46 PM
      Subject: [pro-gen] Probleem bij openen tekstveld

      Hallo allemaal

      Wanneer ik een tekst- of infoveld open, dan krijg ik slechts de helft van
      het tekst- of infoveld op het DOS-scherm (onderste helft van het scherm). Op
      de bovenste helft van het scherm blijf ik het scherm zien vanwaar ik het
      veld had aangeklikt.

      Ik zou graag terugkeren naar de oorspronkelijke instelling waar het
      tekstveld zich volledig in al zijn glorie ontplooide. Ik weet alleen niet
      hoe ik die instelling moet terugplaatsen.
      Kan iemand me helpen?
      Wat heb ik verkeerd gedaan om, zonder dat ik het wist, te komen tot de
      huidige instelling?

      Misschien een stomme vraag, maar u zou me er wel enorm mee helpen

      vriendelijke groeten

      Daniel
    • Show all 4 messages in this topic