      From: frankvdm2004
      To: pro-gen@yahoogroups.com
      Sent: Thursday, July 01, 2004 10:08 AM
      Subject: [pro-gen] OT: 100% cpu belasting Pro-gen in eigen venster.

      Graag had ik vernomen als dit bij jullie ook zo is.
      Ik gebruik pro-gen in een apart windows venster, zodanig dat ik kan
      kopieren en plakken vanuit andere dokumenten, maar dit vertraagt
      ernorm het systeem. Bij nzicht in het "Windows Taakbeheer, te
      bereiken met ctrl+alt+del" zie ik: wanneer het pro-gen venster
      actief is de cpu belasting tussen 80 en 100% zonder dat ik een
      bewerking uitvoer, maak ik een ander windowsvenster actief dan zakt
      cpu naar 0 tot 4 %, terug pro-gen actief maken en terug 80- 100% cpu
      belasting.
      Weet iemand raad?

      P4 1.5Mhz xp

      Groeten