25Re: [pro-gen] Afdrukken kwartierbladen

    Sep 22, 2000
      Frans Manche schreef:

      > Bij deze opzet moet ik dus een kwartierblad van 4 generaties afzonderlijk
      > kunnen afdrukken. Johan Mulderij meldt in PRO-GEN-eralia jrg. 6, nr. 1,
      > maart 2000, pag. 21: "Deze kwartierstaten kunt u vanuit Internet
      > Explorer/Netscape ook afdrukken waarbij ervoor gezorgd is dat een
      > kwartierblad niet verdeeld wordt over een paginagrens.".
      > Ziedaar mijn probleem: Als ik het aangemaakte bestand open (in Internet
      > Explorer) en het vervolgens afdruk (via Ctrl+p), dan worden de
      > kwartierbladen wel verdeeld over de paginagrens. Wat doe ik niet goed?

      Ik denk niets. Meestal is het zo, dat tabellen steeds op een nieuwe pagina
      worden geprint. Die kwartierbladen zijn namelijk allemaal aparte tabelletjes. Ik
      weet niet welke browser je gebruikt, maar daar zit het euvel (denk ik).
      Misschien zijn er instellingen mogelijk, maar zeker weet ik dat niet. Ik gebruik
      geen IE (ben Microsoft-hater).

      Sterkte ermee,
      Don Arnoldus
      E-mail: don@... (nieuw)